czwartek, 29 listopada 2018

Preparat ochronny do paznokci - TRIND

Dziś recenzja odżywki do paznokci firmy Trind.



Firmy Trind wcześniej nie znałam. Ale w czasie testów produktów od tej firmy byłam bardzo zadowolona, że miałam możliwość jej poznania. 

Moje paznokcie wołają o pomstę do nieba, zarówno u rąk jak i u nóg. Kiedy u rąk udało mi się zapuścić i doprowadzić je do stanu normalności to od tamtego czasu korzystam z usług kosmetyczki i mam na paznokciach hybrydę. Niestety paznokcie u nóg są bardzo słabe i łamią się. Niestety bardzo zniechęciłam się do odżywek bo niestety nic mi nie pomagało. Aż zaczęłam testować tą oto odżywkę na paznokcie u stóp. Odżywka jest w super pojemniczku, który wygląda naprawdę świetnie i różni się od wszystkich pozostałych odżywek, których używałam.



 Po około 3 tygodniach na moich paznokciach było widać efekt wow! Zrobiły się twarde i nie łamią się. Jestem w pozytywnym szoku i mam nadzieję, że w końcu ta oto odżywka doprowadzi moje paznokcie do wzorowego stanu. Gdyby nie fakt, że na paznokciach u rąk mam tą hybrydę również stosowałabym tą odżywkę do nich.

 Niestety wielkim minusem tej odżywki jest cena, jak dla mnie bardzo dużo bo jej koszt to około 60zł. Jednak jest ona warta swojej ceny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz