piątek, 23 listopada 2018

Suplement diety LOOK UP – formuła włosy/skóra/paznokcie - GRINDAY

Dziś recenzja suplementu diety firmy Grinday LOOK UP – formuła włosy/skóra/paznokcie. 


Dostałam pudełko 60szt. kapsułek do przetestowania. 
Pudełko szczelnie zamknięte za to duuuży + !
Kapsułki łykałam 2xdziennie popijając dużą ilością wody w trakcie posiłku. Z firmą jak i produktem spotkałam się pierwszy raz, ale od czego są testy, żeby poznać nowości na rynku :) Przyjmowałam te kapsułki przez 30 dni, może dla niektórych to krótko, ale efekty jak dla mnie bardzo widoczne! 

Nie mam już tak łamliwych końcówek włosów i wydaje mi się, że moje paznokcie też dobrze przyjęły suplement, stały się twardsze i silniejsze. Jeśli chodzi o włosy to mam bzika na ich punkcie, bo jednak były rozjaśniane i nie są w najlepszej formie w szczególności kiedy są pierzaste i cienkie. Długo szukałam czegoś sprawdzonego na poprawę ich kondycji i na reszcie się udało. Muszę przyznać, że produkt wart uwagi! Za 60 kapsułek zapłacimy 69,90zł na stronie producenta, ta cena mnie nie przekonuje, ale jednak za jakość się płaci i to jeszcze wtedy kiedy efekty są bardzo dobrze widoczne. Myślę, że stosowanie tego produktu regularnie dałoby jeszcze lepsze efekty!



Polecam w 100% i dziękuję za możliwość przetestowania produktu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz