poniedziałek, 26 listopada 2018

Paletka cieni Choco Bons - LOVELY


Paletkę Choco Bons od Lovely dorwałam w październiku na promocji -55% w Rossmanie, 
więc kupiłam ją za niecałe 10złotych. I jestem w meeega pozytywnym szoku! Kolory są naprawdę dobrze napigmentowane, ładnie się blendują, nie osypują się, a zapach czekolady czuć dalej, pomimo, że używam jej już od ponad miesiąca. 7 kolorków paletki idealnie nadają się do prostego dziennego makijażu, który wykonuje na co dzień. 

Utrzymują się w stanie nienaruszonym do wieczornego demakijażu – bez poprawek w ciągu dnia! Używam jej od ponad miesiąca i są praktycznie całe, mają bardzo dobrą wydajność. Nic tylko kupować i cieszyć się, że mamy taki produkt za tak niską cenę na miejscu do zakupienia. Dla mnie produkt bez wad i jestem naprawdę bardzo zadowolona, że tak genialną paletę udało mi się zakupić na promocji w Rossmann.



Chętnie wypróbuje jej siostrę – Peach Desire, mam nadzieję, że będzie się równie dobrze sprawdzać jak tak. Niestety nie udało mi się jej dostać na  ostatniej promocji, oby udało się na następnej!



A Wy znacie, używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz