środa, 14 listopada 2018

Tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic

Ostatnio pojawił się post z zakupów w Rossmannie z okazji promocji -55%, a dzisiaj przychodzę do Was z recenzją tuszu do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic.


Zachęcona pozytywnymi opiniami mojej kochanej Andzi z klasy postanowiłam go przetestować i zakupiłam go  miesiąc temu na jesiennej promocji -55% w Rossmanie.


 Szczoteczka jest silikonowa, ma fajny kształt, ładnie rozdziela i podkręca rzęsy. Z samego początku musiałam się przyzwyczaić do tej szczoteczki, jednak już po kilku dniach polubiłam się bardzo z nią. Rzęsy maluje się nią szybko i sprawnie.
 Jeśli chodzi o trwałość jest super i bardzo długo się utrzymuje. Ładnie podkreśla rzęsy i jest wystarczający do makijażu, który robię zazwyczaj każdego zwykłego dnia. Jak po miesiącu używania jestem meega zadowolona z niego. Co do ceny jestem również pozytywnie zaskoczona, w regularnej cenie kosztuje koło 14 zł, a ja na promocji dorwałam go za około 7zł więc jest to cena bardzo dobra co do jakości produktu. 

A Wy znacie, lubicie ten tusz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz