sobota, 1 grudnia 2018

Saszetki - MIXIT

Dzisiaj na moim blogu recenzja nie kosmetyczna a spożywcza, a dokładnie saszetek super produktów od firmy MIXIT.

 

O firmie słyszałam od znajomych, którzy bardzo sobie chwalili lecz nie miałam okazji przetestowania produktów tej firmy. Bardzo się cieszę, że mogłam wypróbować tak jakby mini wersje produktów. Fajnie, że każda saszetka była inna. Z produktów jestem meeeega zadowolona są jak z najwyższej półki, a jeśli smak – są przeeepyszne. Polecam wszystkim dbającym o zdrowie jak i również osobom, które lubią małe zdrowe przekąski na ząb. Mieszanka orzechów, musli i owoców była bardzo dobra, świeża i chrupiąca. Jeżeli chodzi o kaszkę jagodową w ryżu zalana wrzątkiem był to pyszny posiłek, który super nadawał się na drugie śniadanie w szkole. Małe, idealne do torebki jako przekąska w szkole, pracy, podróży. Nigdy nie jadłam tak dobrych przekąsek. Na pewno chętnie skorzystam z pełnowartościowych produktów z ich sklepu:


Każda z dziewczyn dostała po 5 szt. mini saszetek do spróbowania.


A w saszetkach można było znaleźć:

 ORZECHOZJADACZOM 2 szt.


JAGODY W RYŻU DO KIESZENI (KASZKA)


CZEKOLADOWA MIESZANKA DO KIESZENI (MUSLI)


 
CHRUPIĄCE MANGO&PHYSALIS (CHRUPIĄCE OWOCE) 



Polecam serdecznie każdemu!!!


A Wy znacie firmę MIXIT?
Kupujecie coś od nich?

Buziaki ;*



Ps. Koniecznie sprawdźcie link ze sklepu online firmy MIXIT, na pewno znajdziecie coś dla siebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz