środa, 18 kwietnia 2018

18.04.2018 - Moje 18-ste urodziny

Dokładnie 18 lat temu, przyszła na świat mała, słodka  Kasiunia. (Nie)stety czasy bycia maleńkim i słodziutkim już się skończyły… Czas już wkroczyć w dorosłość...taki tam żarcik :D
Jakoś w ogóle mi się nie śpieszy do dorosłości, więc korzystam z okazji i wykorzystuje młodzieńcze życie w 1000% :)
Przez te 18 lat, życie wiele mnie nauczyło. Nauczyłam się, że trzeba doceniać to co się ma tu i teraz, cieszyć się każdym kolejnym dniem życia, akceptować siebie takiego jakim się jest i jak najwięcej się uśmiechać :) Nauczyłam się od siebie wymagać, nawet gdy inni tego nie robią. Zrozumiałam, że nie wystarczy marzyć, a należy spełniać swoje marzenia. W tym szczególnym dla mnie dniu chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że akceptujecie mnie taką jaką jestem i nie chcecie mnie zmieniać na kogoś innego, że jesteście ze mną na dobre i na złe, a przede wszystkim jesteś wspaniałymi ludźmi, którzy z jakiegoś niewyjaśnionego powodu zdecydowaliście się mnie wspierać w bardzo trudnych chwilach.


Od rana zostałam obsypana cudownymi kwiatami, pięknymi życzeniami płynącymi prosto z serca, kartkami itp. 

Z pewnością moje magiczne 18-ste urodziny zapadną mi w pamięci na wieki. Nie spodziewałam się tak magicznych chwil w tym dniu. Jeszcze raz bardzo dziękuję Wszystkim za pamięć o mnie, moc przepięknych życzeń, kwiaty, prezenty, i inne niespodzianki :) To kolejny raz kiedy pokazaliście, że mam wokół siebie najlepszych ludzi na świecie!!!


Bo każdy z nas jest dzieckiem! :)




Dziękuję! ;* ;* ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz