sobota, 7 kwietnia 2018

Zestaw Nivea Diamond&Care


Nivea (łac. niveus – śnieżnobiały) – linia produktów kosmetycznychmiędzynarodowego koncernu Beiersdorf AG z Hamburga  w Niemczech. Pierwszym produktem tej linii było Nivea Seife (mydło Nivea) , które zostało wprowadzone na rynek w 1906 r. przez firmę „Beiersdorf & Co”, której właścicielem był wówczas Oskar Troplowitz, farmaceuta, urodzony w 1863 roku w Gliwicach. Żona Troplowitza Gertruda nadała temu mydłu nazwę Nivea, z łacińskiego niveus/nivea/niveum (śnieżno-biały). W 1911 pojawił się słynny Nivea Creme (krem Nivea). Produkt został stworzony dzięki zakupieniu przez Oskara Troplowitza od chemika dr Isaaca Liftsūtzapatentu na wytwarzanie eucerytu. Troplowitz wspólnie z dermatologiem Paulem Gersonem Unną opracowali recepturę kremu wykorzystując właściwości eucerytu jako substancji tworzącej stabilną emulsję tłuszcz-woda.

Dzisiaj przedstawię Wam recenzję na temat zestawu kosmetyków Nivea Diamond&Care.

Zestaw dostałam na święta jako prezent. Uwielbiam tą firmę i bardzo dużo kosmetyków miałam z niej: pomadki ochronne, szampony, toniki, żele pod prysznic, kremy, lakiery i pianki do włosów, odżywki, dezodoranty itp :) Wszystko mi jak najbardziej pasuje, uwielbiam ten nivejówkowy (czy jak to się tam pisze) zapach

Zestaw składa się z 4 kosmetyków.

W skład jego wchodzi:

1. Płyn micelarny
Płyn skutecznie usuwa makijaż i oczyszcza twarz. Nie podrażnia, ma bardzo delikatny zapach i jest mega wydajny. Odkąd go odkryłam nie rozstaje się z nim. Według mnie cena samego płynu jest dość wysoka.
2. Żel pod prysznic

Uwielbiam żele pod prysznic Nivea za ich kremową konsystencję. Robi to, co do niego należy – nawilża, oczyszcza, odświeża, pielęgnuje, pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku, ma piękny zapach.

3. Dezodorant
Dezodorant nie podrażnia nawet zaraz po goleniu. Ma piękny zapach i nie zostawia śladów na ubraniach. Dobrze chroni przed nieprzyjemnym zapachem potu.
4. Pomadka ochronna
 Niestety bardzo się zawiodłam na tej pomadce, ponieważ uwielbiam pomadki ochronne z Nivea, lecz ta okazała się nie być dla mnie. Pięknie pachnie, lecz zupełnie nie nawilża. Pozostawia delikatny pudrowy połysk na ustach.

 Kosmetyki Nivea bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, są delikatne, pięknie pachną a co najważniejsze - nie uczulają mnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz