niedziela, 21 października 2018

SPOTKANIE BLOGEREK W TARNOWIE 20.10.2018 - RELACJA

Kochani!

Dzisiaj post o długo wyczekiwanym spotkaniu Blogerek w Tarnowie, które było powiązane z pomocą Tarnowskiemu Azylowi. Pomysł na spotkanie padł bardzo spontanicznie, ale jak zwykle życie na spotkanie okazało się najlepszym rozwiązanie, bo cały plan wyszedł świetnie! Na ten oto pomysł wpadła Ewelina z bloga: www.evikomentuje.blogspot.com i od tego momentu miałyśmy 1,5 miesiąca aby przygotować się do tego spotkania. Szalone my jak zawsze dałyśmy radę, bo kto powiedział, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych :D

Jak dla mnie na pierwszy raz czyli świeżaczka nie ukrywam było bardzo ciężko,. Wysłałam ponad 5000 emaili z prośbami do firm o wsparcie na nasze spotkanie, produkty/gadżety dla uczestniczek, produkty na licytacje itp. Firmy jak to firmy co po niektórych tego typu akcjach w innych miastach się zraziły i nie chciały wysłać nic…totalna porażka… :( Ale głowa do góry! Udało mi się zdobyć szczęśliwą 13-stkę na nasze spotkanko, może mało, ale jak na pierwszy raz pierwsze koty za płoty. Było to moje pierwsze spotkanie i na pewno nie ostatnie. Z Ewelinką mamy 1000 pomysłów na minutę więc kto wie co jeszcze nam do głowy przyjdzie :D

Spotkanie było zorganizowane w restauracji Jani Sushi&Jani Pizza, która znajduje się na ul. Krasińskiego 42 w Tarnowie. Na miejsce przybyłyśmy z Ewelinką godzinkę przed rozpoczęciem spotkania, aby rozłożyć paczki na czynniki pierwsze dla każdej z uczestniczek oraz rzeczy na licytację.





 Po skończonej pracy oczekiwałyśmy na nasze kochane dziewczyny, które przybywały jedna po drugiej.

Ewelinka rozpoczęła spotkanko o godzinie 13:00 super organizatorską przemową, następnie każda z nas wykorzystała czas na kawkę i herbatkę, następnie mamcia Ewelinka rozdała paczuszki więc był to idealny moment na rozpatrzenie w nich co każda dostała.




 Zaraz po tym Ewelina rozpoczęła licytację na czele z Basią (idealnie się do tego nadawała). 







Po pierwszej części licytacji przyszła kolej na krótką przerwę i małe co nieco czyli czas na wykorzystanie rabatu 30% na obaidek. 


Ja zamówiłam sobie małą pizze Margheritę – przepyszna.

 Świeżutka, robiona na miejscu (można przez szybę obserwować), normalnie palce lizać! Na pewno będę częstym gościem tego miejsca, idealnie nadaje się na spotkania ze znajomymi. Właściciel i pracownicy uśmiechnięci od ucha do ucha, sympatyczni czego chcieć więcej od takiego miejsca :) 
Po skończonym obiadku nastąpiła druga część licytacji.
Niestety niektóre musiały nas opuścić wcześniej. Koło 17:30 przybyła na miejsce nasza gwiazdeczka Gosia ❤️❤️❤️
I zostałyśmy w czwórkę.

Od lewej: Gosia, Ewelinka, Ewelinka i ja :)
Reszta produktów została wylicytowana przez nas. Reasumując udało nam się uzbierać 200zł z samej licytacji. Za zebrane pieniądze, Ewelinka z mężem zakupiła karmę dla zwierzaczków. 


Kiedy Ewelinka odprowadzała Gosię do samochodu ze wszystkimi rzeczami, ja zostałam i trochę po nas ogarnęłam miejsce. Po niedługim czasie po mnie przyjechał tatuś, a po Ewelinkę mąż. Podziękowałyśmy, zabrałyśmy swoje rzeczy i pojechałyśmy do swoim domków.

Jak dla mnie spotkanie było meeeega udane. Świetne dziewczyny, super miejsce oraz nasz idealna akacja, która współgrała ze zwierzaczkami.
Od lewej: Iwonka, ja, Ewelinka, Basia, Natalia, Aldona, Ewelinka.


Bardzo dziękuję Dziewczyny, że przybyłyście na nasze spotkanko. Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś jeszcze spotkać!

Ewelinko, Ty moja kochana, było mi niezmiernie miło być Twoją organizatorką :* :* :* Musimy więcej organizować tego typu akcji na cel Tarnowskiego Azylu!
Z moją kochaną Ewelinką :*❤️❤️❤️
Buziaki dla Wszystkich, oby do następnego! :* :* :*


Organizatorki :

Ja (Kasia):





Moja kochana Ewelinka:





Pozostałe kochane Uczestniczki:

Basia:





Ewelinka: 





Gosia: 





Natalia:





Aldona: 





Iwona: 



Chciałabym serdecznie podziękować panu Januszowi – właścicielowi restauracji Jani Sushi&Jani Pizza za możliwość zorganizowania spotkania w Pana lokalu i udzieleniu 30% rabatu na pyszne jedzonko! Współpraca z Panem to czysta przyjemność! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz