piątek, 31 sierpnia 2018

Mgiełki Avon


Avon Products – przedsiębiorstwo o zasięgu ogólnoświatowym, zajmujące się produkcją i dystrybucją kosmetyków, sprzedające je w systemie sprzedaży bezpośredniej korzystając z marketingu wielopoziomowego. Przedsiębiorstwo działa w ponad 135 krajach, w 2005 osiągnęło sprzedaż 8,1 mld dolarów. Najszybciej rozwijające się rynki to Rosja i Chiny. Sprzedażą produktów zajmują się konsultantki.


Mgiełki Avon to temat rzeka. Jedni je uwielbiają, a inni nienawidzą. Ja należę do tych pierwszych osób. Przez moje ręce przeszło kilka zapachów mgiełek Avon oraz innych ale to właśnie mgiełki Avon najbardziej przypadły mi do gustu. Szafę zapachów ma naprawę bardzo fajną. Szkoda tylko, że zmniejszyli pojemność z 150ml na 100ml :( Dużą zaletą mgiełek jest to, że są w plastikowych butelkach co nie obciąża torebki, plecaka.  A co zapachów, moimi ulubieńcami są Jagoda i Orchidea, Marakuja i Peonia oraz Malina i Czarna Porzeczka. Zapachy są fantastyczne, warto zawsze mieć przy sobie coś do odświeżenia.

Ogólnie bardzo polecam, ale jeśli chodzi o trwałość to mogłaby być ona trochę lepsza ale jak za taka cenę to produkt jest naprawdę fajny. Jeśli chodzi o wydajność to ja nigdy nie żałuję sobie ich, a mimo to starczają mi na bardzo długo


Zalety:
+ piękny zapach
+ cena
+ poręczna butelka
+ wydajność


Wady:
- trwałość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz