czwartek, 28 września 2017

Roztańczony PGE Narodowy

Wrzesień, początek roku szkolnego, czyli szkoła, szkołą i byle do piątku jak co tydzień… :D ale ten tydzień minął wyjątkowo szybko, nawet nie wiem kiedy, nastał weekend i to dla mnie wielkie emocje związane z koncertem „Roztańczony PGE Narodowy”, na którym miałam przyjemność być razem ze swoimi znajomymi :)
23 września na Stadionie Narodowym odbyła się kolejna edycja Roztańczonego PGE Narodowego, czyli największej warszawskiej imprezy disco polo, na której miałam okazję zobaczyć na żywo zarówno polskich, jak i zagranicznych, wykonawców tego gatunku muzyki. Na scenie pojawili się muzycy z najbardziej znanych formacji m.in. Akcent Polska, Boys, Zespół Mig ,Weekend, After Party, Zespół Muzyczny DEFIS, Jorrgus, Long & Junior, Extazy, Exaited, Zespół Muzyczmy Milano, Top Girls, Zespół The Lovers, oraz Calibrę.
Powiem, że był to mój pierwszy raz na edycji tej imprezy, pierwszy i najlepszy. To było coś pięknego, ekstra muzyka na żywo, zupełnie inaczej brzmiejąca jak z radia czy z telefonu, niezapomniane chwile na dłuuugo pozostaną mi w pamięci, może kiedyś jeszcze będę miała możliwość jechać do Warszawy na kolejną edycję tego wydarzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz