wtorek, 4 lipca 2017

A co ja robię tu...

Krótko o mnie:
Szalona, szczera do bólu, mająca tysiące pomysłów do realizacji w życiu, prawdziwa przyjaciółka, rozważna, pomocna,  pyskata, mająca zawsze coś do powiedzenia kiedy jest atakowana, pierdoła której wszędzie pełno i często wprowadza głupawkę śmiechu wśród ludzi jak coś powie, mały pasożyt który zawsze coś wykombinuje by mieć coś za darmo (materialistka pierwsza klasa), nienawidząca braku tolerancji, nastawiona przyjaźnie do ludzi, optymistycznie patrząca na świat (choć czasem jest bardzo ciężko), łatwo nawiązująca nowe kontakty, umiejąca wpływać na ludzi by zmienili swoje decyzje, ogólnie milusia przytulanka…. Najnormalniej ujmując mix osobowości nastolatki żyjącej w swoim świecie :D

Moje zainteresowania:
Lubię słuchać muzyki, czytać książki (najlepiej kryminały), oglądać filmy (horrory - to moja ulubiona dziedzina filmowa), uwielbiam robić zdjęcia, jeździć na rowerze, a poza tym kocham podróżować po bliskich jak i zupełnie nowych i nieznanych mi miejscach. Bardzo lubię uczyć się języków obcych, a w szczególności języka angielskiego.

Co zamierzam tutaj robić:
Tak jak pisałam wyżej uwielbiam podróżować, robić zdjęcia, chciałabym się z innymi ludźmi podzielić swoimi przeżyciami z podróży, widokami krajobrazów, recenzjami produktów itp... Lubię oglądać innych blogi o tym jak podróżują, zwiedzają różne miejsca, jak odpoczywają w pięknych miejscach oraz czytać recenzję różnych produktów :)
Chciałabym Was zaprosić w magiczną podróż mojego pięknego,
 a zarazem szalonego życia
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz