piątek, 18 sierpnia 2017

Kierunek Polska

Niestety wszystko co dobre szybko się kończy... I mój urlop w Finlandii dobiegł już końca. Czas wracać do domu... Czas spędzony w Finlandii był tak cudowny i spokojny - tego mi było trzeba. Aż się nie chce wracać do rzeczywistości. Finlandia to na prawdę magiczne miejsce, plaża piaszczysto skalista jest fantastyczna. Za nim pojechałam do Finlandii, oglądałem i podziwiałam różne fotografie stamtąd, ale widok na żywo wywarł na mnie ogromne wrażenie. To było nie do opisania, wielkość i piękność tego miejsca również przerosła moje oczekiwania. Myślę ,że kiedyś tam wrócę może szybciej niż mi się to wydaje. Czas na podróż do Polski samolotem WizzAir. To był niezwykły lot i trwał tylko niecałe półtorej godziny.


Stojąc w kolejce do sprawdzenia bagażu, przez szyby można ujrzeć Muminka, który wita przybyłych podróżnych na lotnisku w Turku.












 


Tuż po przylocie i wylądowaniu na lotnisku w Gdańsku, zdążyliśmy tuż przed burzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz