środa, 12 września 2018

Rzęsy - metoda 1:1

Rzęsy to jedna z wizytówek każdej kobiety. Bardzo długo zastanawiałam się nad metodą przedłużania rzęs 1:1 lecz jakoś nie mogłam się do niej przekonać. Kiedy nadarzyła się okazja będąc "modelką" przetestować efekt metody 1:1, chętnie skorzystałam z propozycji i udałam się 25.08.2018r. na ten oto zabieg. 
Metoda 1:1 przedłużania rzęs przeznaczona jest dla każdego. Najważniejsze jednak by kosmetyczka dobrała właściwe rzęsy, które nie przeciążą naszych naturalnych. Ważna jest ich długość, grubość i materiał z jakiego, by oko wyglądało naturalnie i pięknie. Ceny w zależności od miejscowości czy danego salony są różne ale to bardzo. Zazwyczaj jednak za pierwszym razem wahają się od 100 do 200 złotych. Uzupełnienie z kolei jest już dużo tańsze.  Jednak nie oszukujmy się, mascarą nie osiągniemy takich efektów jak po zabiegu. Niestety, żeby zdecydować się na tego typu zabieg trzeba mieć troszkę cierpliwości, ponieważ trwa on do około 2/3 godzin. Jeżeli ktoś proponuje Wam krótszą ofertę, to jednak warto się zastanowić, bo nie wiadomo czy zabieg  nie będzie wykonany na odczep się, bardzo niedokładnie. Jednak można ten czas wykorzystać na relaks lub rozmowę z kosmetyczką. Sam zabieg jest całkowicie bezbolesny. Po ukończonym zabiegu Pani kosmetyczka wręczyła mi specjalną szczoteczkę, która przypomina tą od maskary i służyć mi miała do czesania codziennie rzęs. Kolejną bardzo ważną sprawą jest mycie sztucznych rzęs, o których Pani kosmetyczka również bardzo dokładnie mi opowiedziała. Zaraz po zabiegu rzęsy nie powinny mieć kontaktu z wodą przez 2 doby. Później nie ma przeciwwskazań, jednak pamiętać należy zwracać uwagę na kosmetyki do demakijażu, nie wolno używać płynu dwufazowego i wszelkiego rodzaju oleistych płynów gdyż mogą one spowodować roztopnienie kleju, a co za tym idzie - odklejenie rzęs!
Zdjęcie z fanpage'a Pani Marii, Luxury Keratin - Spa Dla Włosów
 Zabieg został wykonany około 2,5 tygodnia temu. Rzęski odpadają wraz z naturalnymi w sposób naturalnej wymiany. Pani Maria to profesjonalista, w trakcie zabiegu tłumaczyła bardzo dokładnie jak powinnam traktować rzęski po zabiegu i jak o nie dbać więc atmosfera na 100% pozytywna! Efekt końcowy wypadł profesjonalnie :) Jestem meeega zadowolona i na pewno skorzystam jeszcze z usług Pani Marysi! ;* 
Ps. Ceny są bardzo dobre jak na efekt końcowy, nie są wygórowane lecz idealnie dobrane do usług

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No teraz to mi z nich została totalna resztka :D Ale i tak dobrze się trzymały, już prawie miesiąc od zabiegu :D

      Usuń