piątek, 20 marca 2020

Szampon i odżywka - Mrs. POTTER's

Witajcie!

W przyszłym tygodniu po naprawie bloga dowiecie się o spotkaniu Blogerek, które odbyło się w Tarnowie 13.03.2020r. Dzięki temu spotkaniu udało się mi przetestować produkty firmy Mrs. POTTER's, szampon i odżywkę z serii Triple Grain. Jest to nowa wiosenna seria #naturabudzisięnawiosnę 💚


Jako, że wiosna już dziś ta astronomiczna, a jutro kalendarzowa, czas zadbać o swoje włosy. Z nowej linii kosmetyków Mrs. Potter's do przetestowania dostałam szampon i odżywkę z zawartością potrójnej mocy ziaren i zbóż. Ten duet łączą składniki pochodzenia naturalnego takiego jak: proteiny pszenicy, ekstrakt z lnu i mleczko z owsa. Jak dla mnie bomba!
Może zaczniemy od czegoś czym musimy oczyścić skórę głowy i nasze włosy z zanieczyszczeń, czyli od szamponu:

Szampon rzuca się w oczy przez kształt swojej nietypowej butelki, która jest bardzo urocza i taka jak dla księżniczek bo ze złotą zakrętką....kto chciałby stać się księżniczką to musi koniecznie się w to złote cacko zaopatrzyć! Ale nie o tym tu teraz, na etykiecie widnieje informacja, że posiada 94% składników pochodzenia naturalnego i jest 100% odpowiedni dla wegan. Nie zawiera żadnych SLS, SLES, silikonów jak i barwników. Pojemność tej buteleczki to 390ml, a to trochę więcej niż większości szamponów, które używałam bo zazwyczaj ich pojemność wynosiła 200/250ml ale dla mnie to na plus!

Drugim produktem, o którym warto wspomnieć jest odżywka do włosów:

Od razu co się mi w niej podoba to to, że jest z pompką, uwielbiam takie rozwiązania, Z etykiety możemy się dowiedzieć, że posiada 98% składników pochodzenia naturalnego i również jest w 100% idealna dla wegan. Nie zawiera silikonów, olejów mineralnych ani barwników, co cenie sobie na duuuży +!


W czasie stosowania tych produktów nic mnie nie uczuliło, więc są dobre dla silnie cierpiących alergików. Moje włosy były oczyszczone w 100% i odpowiednio wzmocnione przez naturalne składniki. Włosy po rozjaśnianiu były bardzo szorstkie w dotyku i stały się bardzo matowe, teraz są błyszczące i bardzo delikatuśne w dotyku, to baaardzo pozytywny efekt jak na włosy mocno zniszczone. Chętnie dokupię maskę z tej serii żeby moje włosy były jeszcze bardziej wzmocnione dzięki tej super marce.

Odezwę się za jakiś czas, czy coś jeszcze się zmieniło po testowaniu wtedy trio kosmetyków. Żałuję, że wcześniej nie miałam okazji używać ich produktów!



A Wy znacie te produkty?

Ciepłego wiosennego wieczorku ;*

Ps. Firmę Mrs. POTTER's możecie znaleźć w Drogerii Natura, Auchanie i Intermarche.

1 komentarz: