piątek, 27 marca 2020

Woda micelarna - CORINE DE FARME

Hejka!

Wiosna jest z nami już tydzień, to również dobry czas na zadbanie o naszą twarz po zimie. Z tą pomocą przychodzą produkty od firmy Corine de Farme. 
Dzięki tej firmie miałam możliwość przetestować naturalne kosmetyki z nowej serii, które będą dostępne od kwietnia w Rossmannie. Są to wody micelarne:

Jedna z nich to Woda Micelarna Detox z ekstraktem z organicznych liści werbeny:

Druga z nich to Woda Micelarna Pure z ekstraktem z organicznego aloesu:

Obydwa produkty są w 99% pochodzenia naturalnego w tym 10% w całości składników pochodzi z rolnictwa organicznego. Są to produkty hipoalergiczne i bezzapachowe, czyli idealne dla mojej wrażliwej skóry. Wody są bardzo delikatne, nie podrażniają skóry i nic mnie nie na twarzy nie szczypie. Butelki mają piękną szafę graficzną i posiadają dozowniki, które ułatwiają aplikowanie wody na dłoń lub płatek kosmetyczny. Pojemność tych produktów wynosi aż 500ml, dla mnie to super opcja, ponieważ bardzo lubię używać kosmetyki, które szybko się nie kończą :) Cena to ok. 25zł, więc jak na tą pojemność i naturalność kosmetyków jest dla mnie okej.

Produkty z firmy Corine de Farme są dostępne na wyłączność w drogerii Rossmann:

Dziękuję firmie za możliwość przetestowania naturalnych kosmetyków! ❤️

Ps. Nie zapomnijcie, że od kwietnia możecie je dostać w Rosmmanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz